Дізелювання, що це?
Напевно, чули вже термін «Ефект дізелювання»? Коротко розповім, наскільки важливо враховувати його при користуванні пружино-поршневою пневматичною зброєю. Особливо, що належать до класу Магнум. Зазвичай, куплена нова гвинтівка захищена від дії корозії тонким шаром мастила. Зовнішні частини звільняються від заводського мастила для нормальних умов експлуатації, тобто елементарно, що б не бруднитися. А чи треба видаляти мастило зі стовбура перед стрільбою? Виявляється не просто треба, а необхідно!
Рушничне масло, що знаходиться в стовбурі, викликає не тільки погіршення купчастості при стрільбі, але абсолютно неадекватні швидкості кулі. Здавалося б, позамежні швидкості це добре, але палаюче в стовбурі масло при пострілі створює ефект дізелювання, який робить великим зворотний тиск на поршень, штовхаючи його в сторону пружини, різко стискаючи її до зіткнення витків. Це може призвести як до додаткових шумів, скорочення терміну служби пружини, так і до її поломки.
Висновок: чищення стовбура зброї від присутнього там рушничного масла перед стрільбою ОБОВ’ЯЗКОВА!
-
Свежие записи
Свежие комментарии
Архивы
Рубрики
Мета
Теги
Beretta 92 Bushnell Crosman Crosman C31 Hatsan KWC Magtech Makarov Umarex Walther ppk/s Кулі для пневматичної зброї МР-654К Макаров Наган Насос PCP Пистолет Макарова Пневматический пистолет Пневматичний пістолет Пістолет Револьверы флобера Флобер винтовка гвинтівка гвинтівки зброя кейс кобура нож обзор пистолет пневматика пневматическая пневматический пневматическое оружие пневматична пневматична гвинтівка пневматична зброя пневматична рушниця пневматичний пневматичні пули пістолет-кулемет револьвер словник чистка