Ефект дізелювання та чищення стовбура зброї.

Дізелювання, що це?
Напевно, чули вже термін «Ефект дізелювання»? Коротко розповім, наскільки важливо враховувати його при користуванні пружино-поршневою пневматичною зброєю. Особливо, що належать до класу Магнум. Зазвичай, куплена нова гвинтівка захищена від дії корозії тонким шаром мастила. Зовнішні частини звільняються від заводського мастила для нормальних умов експлуатації, тобто елементарно, що б не бруднитися. А чи треба видаляти мастило зі стовбура перед стрільбою? Виявляється не просто треба, а необхідно!
Рушничне масло, що знаходиться в стовбурі, викликає не тільки погіршення купчастості при стрільбі, але абсолютно неадекватні швидкості кулі. Здавалося б, позамежні швидкості це добре, але палаюче в стовбурі масло при пострілі створює ефект дізелювання, який робить великим зворотний тиск на поршень, штовхаючи його в сторону пружини, різко стискаючи її до зіткнення витків. Це може призвести як до додаткових шумів, скорочення терміну служби пружини, так і до її поломки.
Висновок: чищення стовбура зброї від присутнього там рушничного масла перед стрільбою ОБОВ’ЯЗКОВА!

Запись опубликована в рубрике Все про пневматичну зброю с метками , , . Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Комментарии запрещены.